Lidl Ελλάς: Όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ Login Bookmarks

Όροι χρήσης στην πλατφόρμα αιτήσεων

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ LIDL – ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ημερομηνία τελευταίας επικαιροποίησης: 30 Μαρτίου 2023

  1. Γενικά
    1. Οι παρόντες όροι χρήσης («Όροι Χρήσης») διέπουν τη χρήση της Πλατφόρμας Αιτήσεων της Lidl («Πλατφόρμα») μεταξύ του αιτούντα («Χρήστης») και της Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergerstraße 1, 74167 Neckarsulm, Γερμανία («Lidl»).
    2. Ο Χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει πρόσβαση στην τρέχουσα έκδοση των Όρων Χρήσης είτε online, είτε κάνοντας λήψη ή εκτυπώνοντάς τους. Η Lidl δεν αποθηκεύει το κείμενο αυτής της συμφωνίας μετά τη σύναψή της.
    3. Οι παρόντες Όροι Χρήσης συνιστούν το μοναδικό συμβατικό πλαίσιο που διέπει τόσο την εγγραφή του Χρήστη στην Πλατφόρμα όσο και τη χρήση της. Τυχόν αντικρουόμενοι τυποποιημένοι όροι και προϋποθέσεις του Χρήστη εξαιρούνται, ακόμη κι αν η Lidl δεν αντιτίθεται ρητά σε αυτούς.

 

2. Εγγραφή / κατάρτιση σύμβασης

  1. Η εγγραφή των χρηστών στην πλατφόρμα αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της. Ο Χρήστης υποβάλει δεσμευτική προσφορά εγγραφής καταχωρίζοντας τα απαιτούμενα στοιχεία και είτε κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί για τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη είτε κάνοντας κλικ στο κουμπί για αποστολή της πρώτης αίτησης χωρίς υπάρχοντα λογαριασμό χρήστη (σε κάθε περίπτωση , "Δημιουργία Λογαριασμού"). Έως ότου γίνει κλικ στο κουμπί για τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη ή για την αποστολή της πρώτης αίτησης χωρίς υπάρχοντα λογαριασμό χρήστη, ο Χρήστης μπορεί να ακυρώσει ανά πάσα στιγμή τη διαδικασία εγγραφής ή να τροποποιήσει τα στοιχεία που έχει εισαγάγει, προβαίνοντας σε προσθήκη ή διόρθωσή τους στα διάφόροι ορα πεδία ή κλείνοντας τον φυλλομετρητή.
  2. Η συμφωνία εγγραφής («Συμφωνία») μεταξύ της Lidl και του Χρήστη που διέπει τους όρους που καθορίζονται στους παρόντες Όρους Χρήσης θα θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί όταν η Lidl επιβεβαιώσει ότι έλαβε την Προσφορά για Εγγραφή που της εστάλη μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης που δηλώθηκε από τον Χρήστη κατά τη δυνατότητα διαδικασίας εγγραφής («Επιβεβαίωση Παραλαβής»). Η Επιβεβαίωση Λήψης συνιστά επίσης την από μέρους της Lidl αποδοχή της Προσφοράς Εγγραφής στην πλατφόρμα.
  3. Για να εγγραφούν, οι Χρήστες πρέπει να δηλώσουν τα παρακάτω στοιχεία: επώνυμο, όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση, χώρα προέλευσης. Οι Χρήστες πρέπει να δίνουν τη δέουσα προσοχή στα στοιχεία σύνδεσής τους. Συγκεκριμένα, απαγορεύεται στους Χρήστες να κοινολογήσουν τα στοιχεία σύνδεσής τους σε τρίτους και/ή να επιτρέψουν σε τρίτους να αποκτήσουν πρόσβαση στο προφίλ τους παρακάμπτοντας τα στοιχεία σύνδεσης. Κατά την εγγραφή, οι Χρήστες πρέπει να παρέχουν όλα τα απαιτούμενα στοιχεία με πάσα ειλικρίνεια και χωρίς να αποκρύψουν τίποτα. Οι Χρήστες οφείλουν να διατηρούν ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας τους (ιδίως την ηλεκτρονική τους διεύθυνση), να διασφαλίζουν ότι θα είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση που δήλωσαν και ότι η ηλεκτρονική τους διεύθυνση δεν θα μεταβιβαστεί σε άλλο πρόσωπο. Εάν επέλθει αλλαγή στα στοιχεία του, ο Χρήστης οφείλει να τα τροποποιεί και να τα διορθώνει αμέσως και να ενημερώνει αντίστοιχα τη Lidl. Εάν τα στοιχεία που δηλώσει ο Χρήστης είναι ελλιπή ή εσφαλμένα και ο Χρήστης δεν παράσχει τις κατάλληλες διευκρινίσεις ή συνεχίσει να ενεργεί κατά παράβαση της σύμβασης ακόμη και μετά από αίτημα της Lidl για συμμόρφωση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, η Lidl μπορεί να προβεί σε προσωρινό ή μόνιμο αποκλεισμό του λογαριασμού του Χρήστη και της πρόσβασής του στην Πλατφόρμα.
  4. Επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά Χρήστη. Δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση του λογαριασμού χρήστη σε άλλο πρόσωπο.

 

3. Υπηρεσίες

  1. Η Πλατφόρμα αποτελεί το κεντρικό σημείο επικοινωνίας για τους Χρήστες που ενδιαφέρονται να αναζητήσουν εργασία σε ένα από τα πολλά σημεία παρουσίας της Lidl ανά τον κόσμο και επιθυμούν να ενημερώνονται για κάθε νέα θέση εργασίας.
  2. Ανάλογα με την επιλεγμένη Χώρα, η Πλατφόρμα προσφέρει στους Χρήστες μια σειρά πιθανών χρήσεων («Υπηρεσίες») οι οποίες παρουσιάζονται και επεξηγούνται στην Πλατφόρμα. Οι εν λόγω χρήσεις περιλαμβάνουν τις παρακάτω ή παρεμφερείς Υπηρεσίες:
    1. Υποβολή αίτησης για θέσεις εργασίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό
    2. Προβολή της κατάστασης των ανοιχτών αιτήσεων
    3. Επισκόπηση και διαχείριση ραντεβού (π.χ., επισκόπηση των επικείμενων συνεντεύξεων εργασίας, κέντρο αξιολόγησης)
    4. Ρύθμιση ειδοποιήσεων σχετικά με νέες θέσεις εργασίας
    5. Επιλογές εμφάνισης προσφορών απασχόλησης τόσο στη Γερμανία όσο και στο εξωτερικό, ανάλογα με τις ρυθμίσεις προβολής που ορίζει ο Χρήστης
    6. Προσέλκυση ταλαντούχων εργαζομένων σε παγκόσμιο επίπεδο και παρουσίαση ευκαιριών για συμμετοχή σε δραστηριότητες Talent Relationship Management (π.χ. αποστολή ενημερωτικών επιστολών ή προσκλήσεων σε εκδηλώσεις)
  3. Ο Χρήστης μπορεί, αφού πρώτα δώσει ρητά τη συγκατάθεσή του στη Lidl εφόσον κρίνεται αναγκαίο, να αποκτήσει πρόσβαση σε εξατομικευμένες Υπηρεσίες όπως η προσέλκυση ταλαντούχων εργαζομένων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η σχετική προϋπόθεση συγκατάθεσης Χρήστη θα κοινοποιείται ξεκάθαρα στον χρήστη μέσω της Πλατφόρμας. Οι Χρήστες μπορούν να ανακαλούν ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή τους μέσω των ρυθμίσεων προβολής του λογαριασμού τους.
  4. Στο πλαίσιο της υποβολής αίτησης για θέσεις εργασίας στην Πλατφόρμα, οι Χρήστες μπορεί να κληθούν επίσης να προσκομίσουν σχετικά δικαιολογητικά έγγραφα. Οι Χρήστες θα ενημερώνονται μέσω της Πλατφόρμας σχετικά με τα έγγραφα που απαιτούνται για την υποβολή αίτησης για μια συγκεκριμένη προσφορά εργασίας.

4. Κόστος

  1. Η χρήση της Πλατφόρμας και των Υπηρεσιών της είναι δωρεάν για τους εγγεγραμμένους Χρήστες.
  2. Οι Χρήστες οφείλουν να διαθέτουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό και σύνδεση στο Διαδίκτυο για να μπορούν να χρησιμοποιούν την Πλατφόρμα μας. Τα σχετικά έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά τους ίδιους τους Χρήστες.

 

5. Υποχρεώσεις του Χρήστη

  1. Ο Χρήστης δεσμεύεται έναντι της Lidl να μην μεταφορτώνει περιεχόμενο το οποίο λόγω της φύσης, της μορφής ή του σχεδιασμού του ή με οποιοδήποτε άλλον τρόπο παραβιάζει το εφαρμοστέο δίκαιο ή τα χρηστά ήθη. Συγκεκριμένα, ο Χρήστης δεν θα καταπατά τα δικαιώματα τρίτων (π.χ. δικαιώματα προστασίας της ονομασίας, του εμπορικού σήματος, δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, δικαιώματα προστασίας των εικόνων και των δεδομένων) κατά τη μεταφόρτωση περιεχομένου.
  2. Ο Χρήστης οφείλει να απέχει από κάθε δραστηριότητα που θα μπορούσε να βλάψει τη λειτουργία της Πλατφόρμας ή την υποκείμενη τεχνική υποδομή της
  3. Εάν παρουσιαστούν δυσλειτουργίες κατά τη χρήση της Πλατφόρμας ή των λειτουργιών της, ο Χρήστης οφείλει να ενημερώνει την Lidl για την εν λόγω δυσλειτουργία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
  4. Ο Χρήστης οφείλει να παράσχει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την υποβολή αίτησης με πάσα ειλικρίνεια και χωρίς να αποκρύψει τίποτα. Εάν ο Χρήστης δεν παράσχει κάποιο ή το σύνολο των εγγράφων που απαιτούνται για την υποβολή αίτησης, δεν θα μπορεί να κάνει αίτηση για τη θέση εργασίας ή θα αποκλείεται από τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων. Η Lidl επιφυλάσσεται διά του παρόντος κάθε άλλου δικαιώματος ή αξίωσης που μπορεί να έχει.
  5. Με την υποβολή της αίτησης, ο Χρήστης εγγυάται ότι όλες οι πληροφορίες και οι συστατικές επιστολές που συνοδεύουν την αίτησή του είναι επίκαιρες, ορθές και ακριβείς.

 

6. Πνευματική ιδιοκτησία, κατοχύρωση δικαιωμάτων
Η Lidl είναι και παραμένει κύριος των πνευματικών και άλλων δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας σε σχέση με τη λειτουργία και χρήση της Πλατφόρμας.

 

7. Τροποποίηση των Όρων Χρήσης
Εάν υπάρχει βάσιμος λόγος να τροποποιηθούν οι παρόντες Όροι Χρήσης, ο οποίος δεν μπορούσε να προβλεφθεί κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης, και η εν λόγω τροποποίηση δεν θίγει αναιτιολόγητα τον Χρήστη, ιδίως επειδή ο λόγος κόστους/ωφέλειας δεν μετατοπίζεται δυσανάλογα εις βάρος του Χρήστη, η Lidl δικαιούται να τροποποιήσει τους παρόντες Όρους Χρήσης, εν όλω ή εν μέρει, με μελλοντική ισχύ. Στους εν λόγω βάσιμους λόγους συγκαταλέγονται κανονιστικοί ή νομικοί λόγοι, λόγοι ασφαλείας, η βελτίωση, βελτιστοποίηση ή προσθήκη Υπηρεσιών, η πραγματοποίηση τεχνικών διορθώσεων και η διασφάλιση της λειτουργικότητας της Πλατφόρμας.

 

8. Ευθύνη

  1. Σε κάθε περίπτωση, η Lidl καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διασφαλίσει την απρόσκοπτη διαθεσιμότητα της Πλατφόρμας και των Υπηρεσιών της και την ορθή διαβίβαση των δεδομένων. Ωστόσο, λόγω της φύσης του Διαδικτύου, η Lidl δεν μπορεί να εγγυηθεί περί αυτού. Η πρόσβαση στην Πλατφόρμα και στον λογαριασμό χρήστη μπορεί περιστασιακά να διακόπτεται ή να περιορίζεται για λόγους επισκευής, συντήρησης ή για να ενσωματωθούν σε αυτή νέες λειτουργίες και Υπηρεσίες.
  2. Επιπρόσθετα, η Lidl δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για διακοπές στη λειτουργία της Πλατφόρμας, εάν οι λόγοι της διακοπής εκφεύγουν του ελέγχου της Lidl.
  3. Η ευθύνη της Lidl είναι απεριόριστη στον βαθμό που προκληθεί απώλεια ή ζημία λόγω εκούσιας παράβασης καθήκοντος ή βαριάς αμέλειας εκ μέρους της Lidl, του νόμιμου εκπροσώπου ή προστηθέντα της.
    Η Lidl ευθύνεται επίσης για την αθέτηση ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων εξ αμελείας. Ως ουσιώδεις συμβατικές υποχρεώσεις νοούνται οι υποχρεώσεις η αθέτηση των οποίων θα έθετε σε κίνδυνο τον συμβατικό σκοπό ή η εκπλήρωση των οποίων είναι απαραίτητη για την προσήκουσα και ορθή εκτέλεση της σύμβασης και στην εκπλήρωση της οποίας μπορεί να βασίζεται γενικά ο Χρήστης. Στην περίπτωση αυτή, η ευθύνη της Lidl περιορίζεται στην εύλογα προβλέψιμη, κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης, απώλεια ή ζημία. H Lidl δεν ευθύνεται για την εξ αμελείας αθέτηση συμβατικών υποχρεώσεων άλλων από εκείνες που αναφέρονται στην προηγούμενη πρόταση.
    Οι παραπάνω περιορισμοί ευθύνης δεν ισχύουν για ζημίες που προξενούνται υπαίτια από προσβολή κατά της ζωής, από σωματικές βλάβες ή βλάβες στην υγεία, για αναληφθείσες εγγυήσεις, για αξιώσεις βάσει του γερμανικού νόμου για την ευθύνη από ελαττωματικά προϊόντα () ή για δόλια απόκρυψη ελαττωμάτων.
  4. Στον βαθμό που η Lidl έχει αποποιηθεί ή περιορίσει την ευθύνη της, το ίδιο ισχύει αναφορικά με την ατομική ευθύνη εργαζομένων, αντιπροσώπων και προστηθέντων.

 

9. Διάρκεια ισχύος και καταγγελία

  1. Η Συμφωνία συνάπτεται για αόριστο διάστημα. Η διάρκεια ισχύος της Σύμβασης ξεκινά την ημέρα της σύναψης.
  2. Τόσο η Lidl και ο Χρήστης έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν ανά πάσα στιγμή τη Σύμφωνία με άμεσο αποτέλεσμα χωρίς να αναφέρουν τους λόγους.
  3. Ο Χρήστης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμφωνία από τις «Επιλογές» στο προφίλ του, επιλέγοντας «Διαγραφή Προφίλ» και επιβεβαιώνοντας την επιλογή του. Εναλλακτικά, ο Χρήστης μπορεί να ειδοποιήσει την Lidl γραπτώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την καταγγελία.
  4. Με την καταγγελία της Συμφωνίας θα διαγράψουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουμε αποθηκεύσει για τον Χρήστη εντός 24 ωρών από την καταγγελία, ή θα αποθηκεύσουμε τα δεδομένα σε ανωνυμοποιημένη μορφή, εκτός κι αν η επεξεργασία είναι υποχρεωτική βάσει νόμου ή για άλλο σκοπό.
  5. Σε περίπτωση καταγγελίας, ο Χρήστης δεν θα έχει πλέον πρόσβαση στο λογαριασμό χρήστη του και αντίστοιχα στην πλατφόρμα και το σχετικό περιεχόμενο.

10. Εφαρμοστέο δίκαιο και λοιπές διατάξεις

Η Συμφωνία μεταξύ του Χρήστη και της Lidl που προβλέπεται στους παρόντες Όρους Χρήσης διέπεται από το γερμανικό δίκαιο, εξαιρουμένης της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις συμβάσεις διεθνούς πωλήσεως εμπορευμάτων (CISG). Εάν ο Χρήστης είναι καταναλωτής και δεν έχει τη διαμονή του στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας, η συμβατική σχέση διέπεται αποκλειστικά από τους νόμους της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, εξαιρουμένης της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις συμβάσεις διεθνούς πωλήσεως εμπορευμάτων, εκτός κι αν οι υποχρεωτικές διατάξεις των νόμων της δικαιοδοσίας όπου ο καταναλωτής έχει τη συνήθη διαμονή του ορίζουν διαφορετικά.

  1. Η γλώσσα της σύμβασης είναι τα Ελληνικά.
  2. Σε περίπτωση που οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων Όρων Χρήσης είναι ή καταστεί άκυρη, τούτον δεν θίγει την ισχύ των λοιπών διατάξεων των Όρων Χρήσης.
  3. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ), που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL. Η ηλεκτρονική μας διεύθυνση είναι talent_sourcing@lidl.com. Η Lidl δεν υποχρεούται να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον οποιουδήποτε φορέα διαμεσολάβησης για καταναλωτικές διαφορές.